Merhaba Ben Mustafa Aferin!

      Hakkımda: Süleyman Demirel Üniversitesinde Felsefe Bölümü 3.Sınıf Öğrencisiyim. Aynı zamanda Web Programcılığı ile ilgileniyorum Alanımda kisisel bloglar, videolar ve forum siteleri en büyük yardımcım diyebilirim. Blog yazmaya 2019 yılında karar verdim ve siz değerli ziyaretçilerim ile paylasmayı esas alarak yayın hayatıma basladım.
      Seyehat etmeyi insanlarla tanısmayı,yolculuk yapmayı seviyorum.Sosyal yasantılarını, günlük rutinlerini  sentezlemek, filtreleyip tanımanın verdiği heyecanla gezmek beni epey heyecanlandırıyor.
     En sevdiğim müzisyenlerde Sezen Aksu, Ahmet Kaya, Neset Ertaş ve Yıldız Tilbe yer alıyor. Bu kadar melankoli yeter dediğinizi duyar gibiyim. Yabancı Pop ve hareketli parçalarda dinliyorum.
     Hobilerim arasında bilgisayar oyunları, web tasarım ve blog yazmak yer alıyor. TV izlemesini sevmem, daha önce hiç bir diziyi 3 bölüm arka arkaya izlemedim ama film izlemeyide seviyorim
     Kullanırken keyif aldığım programlama dilleri PHP, HTML, CSS, PHOTOSHOP ve WORDPRESS.
Tanıdığım programlama dilleri ve araçları: PHP, ASPX, HTML, CSS, JAVA, MYSQL, SQL, VISUAL BASIC, C#, ADOBE PHOTOSHOP, FREEWORKS, FLASH,DREAMWEAVER.
Bu sayfa’daki içerik :

Hakkımda Sayfası, Yazıları Örnekleri,Yazısı ? Mustafa Aferin Kimdir ?

gibi sorulara cevap olabilmesi açısından size yeni fikirler sunabilir.

Hayat Paylaşınca Güzel

# Reklam

Reklam alanı

" Mustafa Aferin Kimdir ? " icin 0 yorum :

Günün Sözü

Saat Kaç

Haftanın Popüler Yayınları